neljapäev, 8. mai 2014

Meie koolis 9A klassis käib maailmameister

Meie kooli 9A klassis käib üks pealtnäha tavaline koolipoiss, kuid tegelikult on tegu rendžu maailmameistriga. Martin Hõbemägi muljetas oma käigust Taiwani võistkondlikel maailmameistrivõistlusel ja rääkis ka mängu olemusest lähemalt.

Milles see lauamäng seisneb ?
Rendžu on mõttemäng , kus sa pead viis nuppu ritta saama ennem kui vastane, kes takistab selle tegemist. Mängus on mustad ja valged nupud ja siis kordamööda on käigud.

Mis sind selle juurde viis ?
Treener käis kunagi siin samas koolis õpetamas seda mängu, siis see hakkas mind huvitama.

Mitu korda nädalas sa harjutad seda ?
Oleneb tsüklist. Suvel on võistlusi palju rohkem  ja siis ma tegelen ka tihemini sellega. Talvel ma käin tavaliselt umbes paar korda ja suvel umbes 3-4 korda nädalas trennis.

Kas aimasid, et võid võita ?
No eks lootust ikka oli, aga me ei olnud favoriidid ja õnne oli ka päris kõvasti.

Kas ja kuidas mõjus kodust eemalolek võistlusmeeleolule ?
Võib-olla ainult rõõmsamaks tegi. Pinged olid ainult viimases voorus, kuna meil oli vaja sealt võitu ning me olime 0:1 taga ning tiimikaaslased suutsid teha seisuks 2:1  ning täpselt minu mäng luges- kui ma teen viigi siis me võidame , kui ma kaotan siis me kaotame.

Kas sellised saavutused ja treenimine on mõjutanud ka koolitööd ?
Ja , ma arvan kindlasti. See on arendanud mu loogilist mõtlemist ning see annab õppimises palju juurde.

Kui palju jõudsid Taiwanis ringi vaadata võistluse kõrvalt, kuidas linn meeldis ?
Paar päeva ikka leidus, aga enamus aeg läks ikka võistlemisele.Linn meeldis.



Foto: Kristin Aru

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar