esmaspäev, 7. oktoober 2013

Õpetaja Elpi silmades peegelduvad minevikuvarjud

 Õpetajate päeval otsustasime teha intervjuu meie kooli muusikaõpetaja Lemme-Liisi'ga. Miks just tema? Ta on väga tore õpetaja ja huvitava karakteriga inimene. Mirjamiga tegime sellepärast, et sellel päeval asendas ta õpetajat. Intervjuu viis läbi Ken-Gert Pallaste.


Intervjuu Lemme-Liis Elpiga...

Kuidas elu teid muusikani viis?

Kui ma lõpetasin muusika kooli ära, siis ma enam Georg Otsa muusikakooli edasi ei tahtnud minna. Mind huvitasid rohkem keeled ja kõik muu. Aga gümnaasiumi lõpus tuli pähe, aga kuna mul oli muusika keskõpe vahele jäänud, siis ma kindla peale läksin muusikaakadeemiasse õppima just muusika pedagoogikat.

Mida te arvate enda kooli õpilastest?


Väga hästi arvan ja arvan hästi sellepärast et olen kuulnud kolleegide käest igasuguseid jutte ja minu arvates on õpilased normaalsed ja väga palju sõltub ka sellest, milline sa ise seal klassi ees oled.


Kui te olite ise õpilane, mis oli teie lemmik õppeaine?


Keeled ja kirjandus.


Kas teil on siin koolis on midagi naljakat juhtunud?


Midagi väga naljakat ei ole juhtunud, aga üks kord oli nii tore lugu, kui muusika klass asus teises kohas. See ei ole naljakas, vaid lihtsalt südamlik. Mul oli tund ja keegi karjub akna all kõvasti ,,Õõõpetaja, õõõpetaja''. Ma mõtlesin, et nad on midagi klassi maha unustanud. Ma tegin akna lahti, siis nad seisid kõrvuti, kummardasid ja ütlesid head aega. See oli armas ja südamlik.


Mis te arvate õpetajate päevast?

Väga hästi arvan, sest miks ei võiks selline tore päev olla.

Muusikaõpetaja Lemme-Liis Elp [Foto: Merli Tammela]

Intervjuu Mirjam Nahkuriga...

Miks sa otsustasid just muusika õpetajat asendada?

Tegelikult alguses ma valisin üldse vene keele, aga siis ma mõtlesin et ma oskan muusikat rohkem ja see on minu jaoks huvitavam.

Kui sa oleks ise õpetaja, kas sa oleksid pigem leebem või karmim?


Ma arvan, et see oleneks mu tujust.


Kuidas esimene tund läks?


Mitte nii nagu planeeritud aga normaalselt.

Mis on lemmik asi või tegevus, mida sa ootad õpetajate päeva juures?


Ma tahan seda aktust näha, mis on pärast tundide lõppu.



               Täname õpetaja Lemme-Liisi ja Mirjamit intervjuu andmise eest! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar