pühapäev, 16. märts 2014

Lillekülas lõpetati eelviimane veerand

Erinevad vanuseastmed lõpetasid seda veerandit erinevalt - algklassid ja põhikool aktusega, lõpuklassid uurimistöö kaitsmistega. 

Kella kaheksast üheteistkümneni toimusid veerandilõpu aktused, kus nagu kombeks saanud, parimatele tunnistusi jagati ning muusikaliselt esineti. Algklassidele jagasid tunnistusi direktor ning algklasside õppelajuhata Tiina Stamm, põhikoolile samuti direktor ning õppelajuhataja Anu Luure. Muidugi olid nelja-viieliste õpilaste rivid pikad ning peale klassijuhatajatundi said kõik koju veerandilõppu tähistama minna.

Küsisime ka mõnelt õpetajalt, kuidas möödunud veerand neile mõjus ning kuidas plaanitakse vaheaega nautida. 

Kas ja kuidas avaldab teile mõju kevadväsimus?
Helve Pääro: Pigem avaldab mõju päike, mille inimene ma ei ole.
Natalia Zereen: Mulle ei avaldagi mõju, ei ole veel väsimust.
Edward Kess: Ma ei ole üldse kevadiselt väsinud.

Milline oli selle veerandi kõige väsitavam periood?
Helve Pääro: Ilmselt see kui tuli retsenseerida uurimistöid ja hinnata ka oma laste töid
Natalia Zereen: Kõige raskem oli jaanuari lõpp, siis kui tulid korraga nii uurimistööde teemad, õpilased kui ka nende tööde lugemine. Ehk siis tuli läbi lugeda ja esitada ka töö kohta küsimusi.
Edward Kess: Aga ma ei olegi veerandist väsinud. Ma vastaksin, et igas ajas on mõni pingelisem ja vähem pingelisem periood. (mõtleb pikalt) Pingelisem minu enda jaoks oli see, et ma pidin esinema Londonis konverentsil ja kolm nädalat enne seda konverentsi praktiliselt iga päev ma mõtlesin mida ja kuidas öelda. Võib-olla on see ainus pinge, mis mul on selle veerandi jooksul olnud, aga see pole mitte tööga vaid hoopis ühe teise olulise esinemisega seotud. See on võib-olla olnud kogu aeg peas, et nii, mis ma nüüd teen?

Mida kavatsete vaheajal puhkamiseks ette võtta?
Helve Pääro: Kuna mul on reedel sünnipäev, siis ohjeldamatult ja iga päev võtan vastu ilmselt külalisi.
Natalia Zereen: Midagi head lugeda, looduses käia, kuulata linnulaulu ja nautida päikest.
Edward Kess: Mul on 64 proovieksamit. 64 töötundi. 

Lõpuklassil möödus veerandi viimane päev aga palju pingelisemalt. Nimelt kaitsesid abiturendid pika töö tulemusena lõpetatud uurimistöid. Seoses sellega oli koolis näha pidulikult riietatud kaheteistkümendikke, kes närviliselt kordasid ning pingeid maandada üritasid. Õnneks saadi uurimistööd edukalt kaitstud ning saadi samuti pingevabalt vahaega nautima hakkata.

Ilusat vaheaega ning edukat viimast veerandit tervele Lilleküla perele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar