Esimeses mängus tuli õpilastel individuaalselt märkida paberile valikust (hea füüsiline vorm, tervis, ausus, heaolu, tugev tehnika jne) viis olulisemat aspekti sportlasele. Hiljem tuli sama tegevust korrata ka rühmas ning seejärel selgitati välja klassi ühisarvamus sportlastele olulistest asjaoludest.
Järgmine mäng seisnes nõustumises või mitte nõustumises antud väidetega. Loengu juht luges ette väite, ning seejärel pidi õpilane otsustama kas ta nõustub väitega või mitte, ning selle põhjal liikuma vastavalt kas õppeklassi paremasse (väitega nõus) või vasakusse poolde (väitega mitte nõus).
Seejärel toimus mitmete situatsioonide analüüs, mille põhjal pidi rühm õpilasi otsustama, mida oleks õige antud olukorras teha. Näiteks: Tippsportlane Oliver vaevleb pikemat aega juba nohu käes kuid tal on ees tähtsad võistlused. Sõber soovitab talle ninarohtu mis pidavat kohe aitama. Kuidas peaks Oliver käituma ?
Mängudele järgnes ülevaade dopinguproovide võtmisest, keelatud ainetest ja karistustest. Õpilased said rääkida kaasa ja arutada päevakorras olevaid uudiseid.
Foto: Lysandra Steinberg |
Foto: Lysandra Steinberg |
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar